Tuesday, October 5, 2010

PERLAWANAN BOLASEPAK PERSAHABATAN PERSATUAN PENDUDUK PANGSAPURI WAJA vs PERSATUAN PENDUDUK CHERAS PERDANA





















Satu perlawanan bolasepak persahabatan antara Persatuan Penduduk Pangsapuri Waja Vs Persatuan Penduduk Cheras Perdana telah diadakan pada 3hb. October 2010 bertempat di padang bolasepak Cheras Perdana. Perlawanan ini memperlihatkan PPPW kecundang dengan jaringan 2 - 5.

Dengan adanya aktiviti seperti ini akan dapat mengerakkan persahabatan antara Pangsapuri Waja dengan Taman-taman sekeliling. Kemungkinan akan ada banyak lagi perlawanan persahabatan seperti ini akan diadakan. Dalam waktu yang terdekat ini, satu perlawanan bolasepak persahabatan antara Persatuan Penduduk Pangsapuri waja dengan Persatuan Penduduk Impian Ehsan sedang diusahakan.
Diharap lebih ramai penyertaan dari kalangan penduduk Pangsapuri Waja akan melibatkan diri dalam aktiviti seperti ini. Permainan Futsal kita jalankan setiap malam minggu bertempat di The Chelengger Sport Center jam 10.00 malam. Kehadiran penduduk Pangsapuri Waja sangat digalakkan. Kutipan yuran Futsal sebanyak RM40.00 dikenakan bagi setiap pemain Futsal.

Sekian, terima kasih.

No comments:

Post a Comment