Thursday, February 4, 2010

Operasi Imigresen di Pangsapuri Waja.








Pangsapuri Waja, 4 February 2010 : Pihak berkuasa Imigresen dari Putrajaya dengan kerjasama Pihak RELA telah mengadakan operasi membanteras pendatang asing di kawasan Pangsapuri Waja pada 29 hb Januari yang lalu. Operasi dari rumah ke rumah itu bermula pada jam 2.30 pagi dan berakhir pada jam 4.30 pagi.

Seramai 20 orang warga asing yang kebanyakkannya warga Afrika telah berjaya ditahan.

Penduduk2 tempatan Pangsapuri Waja yang terdiri dari ahli Persatuan Penduduk Pangsapuri Waja (PPPW) dan ajk Badan Pengurusan Bersama (JMB) turut sama membantu dalam operasi pada malam itu.
Seorang gadis tempatan beragama Islam telah turut di tahan pada malam itu oleh Pihak JAIS kerana bersekedudukan dengan lelaki warga afrika yang bukan beragama Islam.

Penduduk2 berharap dengan operasi sebegini dapat mengurangkan atau mengsifarkan kebanjiran warga2 Afrika di Pangsapuri Waja.
Oleh Saya

2 comments:

  1. tahniah kepada pihak Imigresen dan juga kepada Persatuan Penduduk Pangsapuri Waja serta semua pihak yang terlibat dalam operasi ini... semoga usaha membenteras negro2 jahanam ini berjaya. Tahniah

    Anti Negro

    ReplyDelete
  2. cantek sunggoh negro tu berposing tepi longkang tuh..... tu yg buat anak dara melayu kita berkenan dgn depa nii..... amboiii, amboii, amboiiii

    ReplyDelete